LET'S MEET: NATHALIE BHAROS

Bijgewerkt: een dag geleden


De wensen van inimini Nathalie Als inimini Nathalie droomde ze van 4 dingen - Mama worden van 3 kinderen - Mode ontwerpster worden - Als VJ presenteren bij TMF - Kinderboeken schrijven


En?

Haar eerste wens is uitgekomen. Nathalie is de trotse mama van 3 mooie kleine meiden.

De tweede wens is veranderd. Toen ze in Arnhem op de kunstacademie 25e werd met de schetsen waar ze zo voor had gezwoegd, en er maar 24 mensen door mochten om als modeontwerper te worden opgeleid, voelde Nathalie ineens een drang naar meer zekerheid. Hierdoor studeerde ze in 2008 af aan de NHTV in Breda, vrijetijdsmanagement met als specialisatie Imagineering/ Branding en Events. Na met een fancy hoedje haar diploma in ontvangst te hebben genomen, wist Nathalie één ding heel zeker: ze wilde op pad, niet op kantoor, maar op ontdekking! Mensen ontmoeten en kijken waar ze samen win-win situaties konden creëren.


Salestiger

En zo belandde Nathalie in de sales. Met de extra kennis van een Kenneth Smit training, het vertrouwen van Crossmarks en een Volkswagen Caddy ging ze op pad als accountmanager in de mode.


Globetrotter

Nathalie heeft wel even een uitstapje gemaakt van precies 2 jaar! Back to basic backpackend de wereld over met haar vriend, nu inmiddels haar man en de vader van hun 3 dochters. Daarna is ze altijd in de mode gebleven. In de retail en later als zelfstandige: image consultant, styliste, personal shopper.


3e wens

Een toekomst als presentatrice is iets wat ze als onzekere puber had opgegeven. Totdat ze 15 jaar later, 2 maanden na de geboorte van haar 3e kindje, out of the blue, een telefoontje van de NPO kreeg. Of ze auditie wilde doen voor het televisieprogramma 'Van Harte!' Nathalie moest presenteren en mensen aankleden die iets te vieren hadden. Ze heeft staan springen en juichen: ze kreeg een Go! Het was hard werken, maar super leerzaam met de productie, regisseurs en cameramannen. En toen stopte het programma, maar Nathalie wilde doorrrrrr.....


Coach Janice

Het advies: ga zelf video’s maken. Dat is Nathalie gaan doen. Het duurde even, dat wel. Totdat ze precies dat duwtje in haar rug kreeg, wat ze nodig had. En wel van Janice! Het was de buurman van een lieve vriendin van Nathalie en ze had hem nog maar 2x ontmoet. Hij had het absoluut niet hoeven doen, maar deed het wel. “Ik kom nu naar Koekwaus in de Vughterstraat, dan nemen we je eerste filmpje op”. En binnen een uur stond het online! Nathalie noemt hem nu haar coach. "Hij is eerlijk en inspirerend. Ik luister graag naar hem. Volg niet al het advies op, haha, ik ben een eigenwijze ondernemer, maar hij zet me steeds weer op scherp en aan het denken. Love it!" geeft Nathalie aan.


Schrijfster?

En kinderboeken schrijven? 'Tja, misschien is het beter dat ik gewoon voorlees. Je kan niet alles.'


What's next?

Nathalie gaat zich nu richten op het presenteren, online video content creëren. Vrij werk: Fashion & Family. Real & feel good. Voor merken en organisaties: Video met als doel online marketing. Mensen zijn visueel ingesteld. 60% kijkt liever naar beeld dan naar tekst. Videomarketing is ideaal voor storytelling. Je kunt je klant online al iets laten ervaren, geeft Nathalie aan. Ze meenemen in de customer journey. Middels het vloggen kan je al helemaal authentieke video’s maken. Je spreekt je klant persoonlijk aan. De video’s die je op zowel de social media kanalen als YouTube (zoekmachine nr. 2 na Google) kan delen zijn daarnaast super goed voor je vindbaarheid en brand awareness.

Samenwerken

Op het moment is Nathalie bezig met het vormen van een sterk videoproductieteam. Ieder zijn/ haar vak. Zelf wil ze zich richten op het creatief en doelgericht concepten en presenteren. Haar specialismes zijn: fashion, family en lifestyle.

Nathalie Winfrey?

Ok, en als ze dan toch heeeeel groot mag dromen, dan zou Nathalie een soort van Online Oprah show willen maken! Mensen lekker informeren, inspireren, motiveren!!! Laten lachen… Heerlijk!! SOSU zit dan graag front row ;)


Waar komen we Nathalie tegen? Oe la la, ze vindt alles leuk. Boetieks als Lucy Lane, winkels als Koekwaus, borrelen in de Uilenburg, ijsjes bij de HEMA, Bossche bol van de Groot op de markt.

Ze gaat niet zo vaak uit eten, zou dat wel willen. Vooral nadat ze laatst een oproepje op Instagram had geplaatst. Er is nog heeeel veel te ontdekken, heeft ze wel begrepen. Wat ze nog kent van de afgelopen jaren? Ze vindt de lasagne lekker van Stefano’s, de pizza van Deeg, het vlees van MEAT, oh en de Korte Putstraat voor de special occasions.


Netwerkplekken Met een vriendin is Nathalie eens naar AJETO geweest. Een netwerkorganisatie voor jonge creatieve ondernemers in Den Bosch. Het was leerzaam en leuk georganiseerd. Met SOSU Den Bosch voelt Nathalie zich echt verbonden, omdat ze het gevoel heeft dat we allemaal een beetje in hetzelfde schuitje zitten. Qua doelen, leeftijd, geslacht en daardoor ook levensfase. Nathalie geeft aan: 'Ik vind hun manier van samenbrengen en inspireren echt heel fijn! Laagdrempelig, persoonlijk, fris, open en geen poeha! Om heel eerlijk te zijn, leg ik het meeste contact met andere ondernemers via Instagram. Ik ben heel visueel ingesteld en vind het fijn om rustig door iemand zijn pagina te scrollen. Zo kwam ik trouwens ook bij de 2 awesome Sanne's van SOSU Den Bosch uit!' Dé gouden tip Nathalies' schoonvader zegt altijd: 4 letters: D O E N En dat is ook echt haar motto geworden. Gewoon doen en kijken wat er gebeurt. Evalueren en door naar het volgende. Ruim 59% van de Nederlanders doet totaal ander werk dan waar zij voor zijn opgeleid. Door te DOEN, ONTDEK je je plek. Dit is bij Nathalie ook gebeurd en zal in de toekomst waarschijnlijk ook zo blijven!


En nog eentje van Nathalie zelf: imperfectie, is perfect. We proberen het allemaal zo goed te doen. En waarvoor? Nathalie weet nog goed dat ze complimenten kreeg over video’s waarin er van alles misging. De foutjes werden gewaardeerd, het was de realiteit. Het resultaat van wat ze op dat moment kon met de tijd die ze had. En toen ze de foutjes eruit haalde, omdat ze professioneler wilde zijn? … werden ze juist gemist!!


Wist je dat je Nathalie tijdens het netwerkevent op woensdag 25 september tegen kunt komen?


Fotocredits: Creative Studio Qoia


108 keer bekeken
SOSU Den Bosch

Hét platform voor de werk(zoek)ende vrouw!

© 2020 by SOSU Den Bosch

SOSU Den Bosch  | ’s-Hertogenbosch | sanne@sosudenbosch.nl | www.sosudenbosch.nl 
 
        BTW-nummer: NL859767711B01 | KVK-nummer: 74087223 | IBAN: NL37 KNAB 0258 5624 39 

  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon